środa, 23 lipca 2008

Ktoś jest ze mnie dumny...

Udało się!!! W sierpniu będę cały miesiąc na kursie OV w Szkocji!!! Firma zdecydowała że mimo iż nie mam wystarczającej liczby miesięcy potrzebnej do aplikacji na kurs, zostałem do niego wybrany. Prawdopodobnie z powodu moich wewnętrznych możliwości i mojego wewnętrznego piękna!!! Ja nie do końca w siebie wierzyłem ale byli tacy co od początku we mnie pokładali nadzieję (Dziękuję Ana). Teraz czekam na ten miesiąc z niecierpliwością. Oby wszystko poszło dobrze.
W piątek natomiast jadę na urodzinowe party Moreny do Lincoln. Zapowiada się dobra zabawa w dobrze znanym towarzystwie. Zdjęcia myślę że będą wkrótce...

2 komentarze:

  1. Perfect portuguese spelling of your commentary.

    Once again: Congratulations for your "promotion"! And even if I'm not going, at least I will bug you in Scotland!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to gratki Bartuś! Dobrze,że Tobie w życiu się układa :) Przyślij mi pocztówkę :D

    OdpowiedzUsuń