środa, 6 kwietnia 2005

I co sie stalo?

W sobote uslyszelismy wieczorem ta wiadomosc!Smutek ogarnal cala
Polske a nawet caly Swiat to dobiero byl Czlowiek ze na wiesc o jego
smierci caly Swiat zadrzal w posadach!Ale dumny jestem ze byl
Polakiem!Ciekaw jestem co teraz bedzie urodzilismy sie za Jego
panowania i teraz odczuwamy pewna pustke gdy Go nie ma!A jak
przyjdzie nstepny to juz nie bedzie to samo!Ale to dopieor przed nami!
Dziwnie jest teraz we Wroclawiu w sumie ludzie sa zasmuceni moze
raczej zaadumani!Ale zeby tak strasznie rozpaczali to raczej
nie,flag prawie nie widac,swieczek w oknach jeszcze mniej.Jakby byly
otwarte kluby to zaloze sie ze ludzie by sie tam wybierali!Dziwne to
miasto!
Zobaczymy zobaczymy...

1 komentarz:

  1. hm..hm..nie wiem..ja odniosłam inne wrażenie..a co do klubów to masz racje..były otwarte cały czas..ale jak zauważyłam to świeczuchn było sporo..fakt, że jak do domu dotarłam ok 24..to całe moje miasto już było poobwieszane flagami..i wszystkie kościoły otwarte na oścież łącznie z katedrą..co jest niespotykane..i wszędzie tłum ludzi..i msze odprawiane..mam parę zdjęć z białego marszu..to było coś nie samowitego..codziennie przez miasto przetłaczało się ok 20tys. ludzi..rzeka ludzi..

    http://specyficzne.dobrebopolskie.com/?linkedUserPageUID=2502&2451_contentUID=42293

    i

    http://specyficzne.dobrebopolskie.com/?linkedUserPageUID=2502&2451_contentUID=42295


    jakoś może niezbyt..bo taki mój aparat..ale to namiastka tego co tam się działo;)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń