środa, 24 października 2012

Star Trek Destination London

Jakiś czas temu usłyszałem o wydarzeniu na skalę kraju, w środowisku zapalonych fanów Star Treka. W połowie października odbędzie się zjazd miłośników przygód załóg statków z universum Gwiezdnej Floty. Takich konwencji organizuje sie co roku bardzo dużo, niestety w większości poza granicami Europy. Dlatego ja będąc w stanie się tam pojawić, zamówiłem bez wahania bilet, a że czas mój był ograniczony musiałem się zdecydować tylko na jeden dzień.
Całość okazała się dość dużym przedsięwzięciem, z prawdopodobną liczbą 18 tyś uczestników, było to największe zgromadzenie fanów Star Treka na świecie.
Udało mi się posłuchać i zobaczyć dość dużo startrekowych gwiazd. Atmosfera była przyjazna aczkolwiek tak duża liczba uczestników przygniatała swoją ilością centrum wystawowe. Z perspektywy patrząc cały ten weekend był nastawiony na sprzedawanie wszystkich dających się sprzedać artykułów związanych z wszechświatem Star Treka. I niestety większość ludzi temu uległa...
Jak dla mnie udana impreza, pierwsza z tego rodzaju na jakiej byłem, mam nadzieje ze pojawi się więcej w przyszłości podobnych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz