środa, 9 maja 2007

Wyprawa do jaskinii...

Oto kilka zdjec z dlugiego weekendu spedzonego na dzialce u Michala. Szczesliwym zbiegiem okolicznosci mielismy mozliwosc skorzystania z rad i treningu doswiadczonych jaskiniołazow, dzieki temu odwiedzilismy Jaskinie Koralowa.


Jesli sie nikt nie domyśla to właśnie jestem ja ufajacy tylko jednej linie i doświadczeniu innego człowieka. Dążę tam gdzie jeszcze żaden Nietrzeba nie byl. Teraz to wygląda fajnie ale musicie mi uwierzyc ze takie spoko nie bylo.
Tego malego przyjaciela spotkalismy jak sobie smacznie spal na samym dole.
Zdjecie nie oddaje uroku tych malych kropel wody zawieszonych pod sufitem jaskini.

To sa właśnie korzenie drzew, które spokojnie rosly nam nad glowami. To jest właśnie oglądanie kwiatków od dolu!


Nasza gotowa na wszystko ekipa. Taki weekend dowodzi ze czasem zwariowane przygody maja miejsce!To wlasnie sa korale!

To juz wspinaczka po linie do wylotu. Wygląda tak samo jak jazda w dol ale uwierzcie ze jest bardziej wyczerpująca!

1 komentarz:

  1. Gratulejszyn bardzo fajne zdjęcia - jak widzimy uprzejmość popłaca.
    (Hapi men jestes duuud!)

    PS. Upubliczniłem kupę zdjęć w mojej webgalerii, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń