wtorek, 13 marca 2007

Koniec czy poczatek?

DZis jest bardzo wazna data 13 marca 2007 po 5,5 letnim studiowaniu zakonczylem nauke i uzyskalem tytul lek wet! Nie wiem czy bardzo sie cieszyc czy tylko troche. W sumie to chce mi sie plakac, nie wiem dlaczego ale tak sie czuje. Koncze to co ksztaltowalo mnie przez najwazniejszy okres zycia - mlodzienczy. Nie mam pojecia co pisac, chialoby sie podziekowac wszystkim co na ten czas mieli na mnie wplyw. Dzieki Opatrznosci ze mnie miala w opiece, rodzicom przyjaciolom znajomym, aaaa i jeszcze w sumie nauczycielom chyba tez. jak ochlone napisze wiecej refleksji na ten temat.

1 komentarz:

  1. Panie Doktorze GRATULUJE tu publicznie :)
    teraz sie dopiero zacznie :P wiem co mówie... ostatnio o mało sie nie zabilam kompendium leków, całe szczęście pani z apteki miała litość i przyjeła tę nieszczęsną receptę :) ...ehhh... ta moja pusta głowa...

    OdpowiedzUsuń